עגלת הקניות

מוצרים נוספים שמצאנו מתאימים במיוחד בשבילך

Fidlock Hermetic Medi Dry Bag נרתיק אטום למים

Fidlock Hermetic Medi Dry Bag נרתיק אטום למים

135.00 ₪

OCEAN REEF Aria QR+ מסכה עם שנורקל

OCEAN REEF Aria QR+ מסכה עם שנורקל

350.00 ₪

SUBLUE Hagul EZ סקוטר

SUBLUE Hagul EZ סקוטר

1,999.00 ₪

האתר שלנו לא נתמך במלואו בדפדפן בו אתם גולשים, אנו ממליצים להחליף לאחד מהדפדפנים הבאים: Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

משלוח חינם בקנייה מעל 250 ש״ח

גלו כיצד ציוד מחנאות הולך לשפר את הפעילות הימית שלכם

פורסם על ידי dugit desk בתאריך
קמפינג בטבע עם שילוב ספורט

צלילה, גלישה, שחייה וקמפינג הן כולם פעילויות פופולריות שאנשים נהנים מהן, מסיבות שונות. למרות שבמבט ראשון האחרונה, קמפינג, יכולה להישמע לא קשורה לראשונות מכיוון שאינה פעילות ספורטיבית קלאסית, ישנן דרכים רבות בהן שילוב מוצרי מחנאות לפעילויות הספורט שלכם ישפרו את החוויה בצורה ניכרת.

טיפים כלליים

אחת הדרכים הברורות ביותר לשלב קמפינג וצלילה היא באמצעות הקמת "מחנה" בסיסי על אי או חוף מרוחק. זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את העולם התת-ימי ובמקביל ליהנות מהנוחות שיכול לספק ציוד הקמפינג ביבשה. לדוגמה, אתם יכולים להקים אוהל על החוף ולהשתמש בו כמקום לאחסון ציוד הצלילה שלכם, מקום אחסון לאוכל וציוד אישי, וכמקום נוח להתייבש לאחר הצלילה.

יתרון נוסף לשילוב מוצרי קמפינג ופעילות צלילה הוא האפשרות להאריך את כמות סבבי הצלילה שלכם. לדוגמה, אתם יכולים להביא גזייה ולבשל את הארוחות שלכם בין הצלילות השונות. זה גם יכול לחסוך לכם כסף וגם לתת לכם את החופש לחקור אתרי צלילה מרוחקים שאולי אין בקרבתם מסעדות או סופרים קרובים.

באופן דומה, ניתן לשלב בין קמפינג וגלישה על ידי הקמת מחנה בחוף ושימוש בו כבסיס בין סשני הגלישה. זו יכולה להיות דרך מצוינת לברוח מן ההמון, לנוח וליהנות מהשקט תוך גישה נוחה ומהירה לנקודות הגלישה הטובות ביותר באזור.

שילוב של שחייה במים פתוחים וקמפינג מעניק לנו פשטות בהנחת הציוד האישי בסמוך לים או האגם בו אתם שוחים. לאחר השחייה תוכלו לצאת מן המים וישירות להשתמש במגוון מוצרים אשר יהפכו את הבילוי על שפת מקור המים לנעים ומזמין יותר.

נראה כי כבר מובן ש-צלילה, גלישה ושחייה הן כולן פעילויות ספורטיביות נהדרות שניתן לשפר על ידי שילובן עם ציוד מחנאות. בין אם אתם מחפשים להאריך את זמן הפעילות שלכם, לברוח מההמון, או להנות לאחר הפעילות הגופנית, ציוד המחנאות שלנו יכול לעזור להפוך את ההרפתקאות שלכם בחוץ לנוחות ומהנות יותר.

איך ניישם את זה?

כאשר משלבים ספורט עם קמפינג, חשוב להצטייד בציוד המתאים כדי להפוך את הטיול שלכם לנוח ומהנה. אחד מהפריטים החשובים ביותר לזה הינו אוהל או צילייה. הם יספקו לכם מקום נוח ויבש לנוח בו ולאחסן את הציוד היקר שלכם, בין אם אתם על אי מרוחק או על חוף הים.

רוצים טריק נוסף? אין בעיה. הקור של הלילה לא עוצר בעדכם? יוצאים מהבית גם בימים הקרים ביותר של החורף? שק שינה טוב יעשה את ההבדל!. השק"ש ישמור אתכם חמים ויבשים, גם אם מזג האוויר לא אידיאלי. גם מזרון קמפינג מתקפל הוא כמעט בגדר חובה. המזרון יעזור לכם לנוח בצורה מיטבית וגם יספק בידוד מהקרקע, מה שמומלץ בעיקר על קרקע חולית או סלעית במיוחד.

רבים מאיתנו יתחברו לטיפ הבא: שתיית כוס קפה הינה דרך מעולה להתחיל את היום או לקבל זריקת אנרגיה לקראת הבא עלינו לטובה. ערכת קפה ניידת הינה דרך מצוינת להתרענן לפני אחרי או במהלך הפעילות שלכם, והיא חובה למי שמתכנן לשלב קמפינג עם צלילה, גלישה או השחייה. ערכת קפה טובה תכלול גזייה ניידת, כוסות מבודדות מנירוסטה, כפית וכמובן אסור לשכוח- קפה טחון, זה כבר עליכם.

שולחן קומפקטי מתקפל וכיסאות קמפינג מתקפלים יכולים להיות גם תוספת שימושית לפעילויות שלכם. הם קלי משקל, מתקפלים וקלים להובלה. הם יכולים לספק מקום נוח לשבת, לאכול ולהירגע אחרי יום ארוך של פעילויות. שולחן קטן ונייד שימושי ביותר אם אתם מתכננים להאריך את משך הפעילות בכך שתכינו את הארוחה שלכם בשטח (מזל שיש כבר גזייה, אה?).

אתם רוצים להתחיל במשהו קטן? משהו שישנה לכם את כל החוויה כבר מהשימוש הראשון ובלי לשבור את הכיס? כוס תרמוס היא תוספת נהדרת לשילוב עם פעילויות ספורט ממושכות. כוס התרמוס תשמור על המשקאות שלכם חמים או קרים לאורך שעות. דמיינו אתכם יוצאים בחורף מן המים ולוגמים קפה או תה חמים, פשוט תענוג. וזה עובד מעולה גם בקיץ כאשר אתם צמאים למשקה קר לאחר שעות של פעילות.



לסיכום, כאשר משלבים מוטיבים מעולם הקמפינג עם צלילה, גלישה ושחייה, אפשר לקבל יתרונות רבים. אך חשוב להצטייד בציוד המתאים כדי להפוך את הטיול שלכם לנוח ומהנה. אתם מוזמנים לבדוק את כל הציוד נהדר שיש לנו להציע לכם, אשר יעזור לכם ליהנות מההרפתקאות הימיות שלכם במלואן.

← הישן ביותר החדש ביותר →

0 תגובות

השאירו תגובה

שימו לב, התגובות חייבות באישור לפני פרסום