עגלת הקניות

מוצרים נוספים שמצאנו מתאימים במיוחד בשבילך

Fidlock Hermetic Medi Dry Bag נרתיק אטום למים

Fidlock Hermetic Medi Dry Bag נרתיק אטום למים

121.50 ₪ 135.00 ₪

OCEAN REEF Aria QR+ מסכה עם שנורקל

OCEAN REEF Aria QR+ מסכה עם שנורקל

350.00 ₪

F2 Strato 10/10.5/11.5 סאפ מתנפח איכותי עם משוט

F2 Strato 10/10.5/11.5 סאפ מתנפח איכותי עם משוט

1,399.00 ₪ 2,519.00 ₪

SUBLUE Hagul EZ סקוטר

SUBLUE Hagul EZ סקוטר

1,799.10 ₪ 1,999.00 ₪

האתר שלנו לא נתמך במלואו בדפדפן בו אתם גולשים, אנו ממליצים להחליף לאחד מהדפדפנים הבאים: Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

משלוח חינם בקנייה מעל 250 ש״ח

תכנית בדיקה, תיקון או החלפה

פורסם על ידי Suunto Desk בתאריך

לקבלת זכאות לסעד במסגרת תכנית הבדיקה, התיקון או ההחלפה, לקוחות זכאים נדרשים לעמוד בכל הדרישות המתוארות להלן.

דוגית תבחן, ללא עלות, את כל מוצרי סונטו (לא יותר מבחינה שנתית אחת לכל מוצר), המובאים אליה על ידי לקוחות זכאים לבדיקה בהתאם לאמור במדריך השירות, ותקבע אם היה כשל בחיישן לחץ העומק. הבדיקה תכלול הערכה פיזית של מוצר סונטו, סקירת רישומי הצלילה אם זמינים, צלילת מבחן, מבחן התעבות, ומבדקים נוספים ככל שמתאים על פי שיקול דעתה של דוגית שיופעל בתום לב. בדיקה כגון זו תכלול בדיקה חזותית כדי לגלות סימני נזק או דליפת מים. הכפתורים, הצלילים, התצוגה, התאורה האחורית, ופונקציות המגע במים במוצר סונטו צריכים להיבדק גם, בהתאם למדריכי השירות עבור מוצר סונטו הרלוונטי, על מנת לוודא שהם פועלים כהלכה, ובכלל זה, האם מדידת הטמפרטורה וקריאות המצפן של מוצר סונטו נכונים.

 

אם, על סמך הבדיקה, אושר כי אירע כשל של חיישן לחץ העומק, דוגית תתקן או תחליף את מוצר סונטו, ללא חיוב, על פי נוהליה הקבועים מראש בהתאם למדריכי השירות העדכניים לאותה העת עבור מוצר סונטו הרלוונטי, לפי קביעתה של דוגית. החלפת מוצר סונטו יכולה להיות למוצר סונטו חדש או מחודש, בעל פונקציונליות דומה או טובה יותר, נכון למועד ההחלפה, לפי בחירתה של דוגית במקרים אלה.

 

מתכנית בדיקה, תיקון או החלפה זו מוחרגים מפורשות מוצרי סונטו שנרכשו כשהם משומשים; שנרכשו שלא מדוגית, פרט למוצרים שנרכשו ישירות מסונטו או ממפיץ מורשה של סונטו מחוץ לישראל; שנרכשו לצורך מכירתם הלאה; שהיו מחוץ לתקופת האחריות בעת שהכשל בחיישן לחץ העומק התרחש לראשונה; שנרכשו מדוגית, מסונטו או ממפיץ מורשה של סונטו מחוץ לישראל (לפי העניין) יותר מחמש שנים לפני שהובאו לבדיקה או שהכשל בחיישן לחץ העומק בהם נגרם על ידי: א) שינוי שנעשה במוצר סונטו, ב) חשיפת יתר לכימיקלים, או ג) שימוש פסול במוצר סונטו, דהיינו, שלא בהתאם לתנאי האחריות הרלוונטית עבור אותו מוצר סונטו נכון למועד הסכם זה.

 

על אף האמור, התכנית תחול ביחס לרכישה ישירה מסונטו או ממפיץ מורשה של סונטו מחוץ לישראל בכפוף לתנאי האחריות הבינ"ל של סונטו כפי שמפורטים באתר האינטרנט שלה (http://www.suunto.com/News/Suunto-introduces-international-warranty/).

במסמך זה:

"לקוחות זכאים" משמע כל אדם שרכש מוצר סונטו בישראל, מידי דוגית (בהיותה היבואנית הראשית של האמור לישראל), ואשר, בהתאם להוראות מדריך השירות הרלוונטי עבור אותו מוצר סונטו, מציג את אותו מוצר סונטו לדוגית לצורך פעולות שירות בהתאם להוראותיו של אותו מדריך שירות.

"מוצר סונטו" משמע: Suunto Cobra; Suunto Cobra 3; Suunto Vyper Novo; Suunto D4i; Suunto D4i Novo; Suunto D6i Novo-Zulu Black; Suunto D6i Novo; Suunto Zoop Novo; Suunto DX.

 טל"ח

 Inspection, Repair, or Replacement Scheme

 

To be eligible for relief under the IRR Scheme, Qualifying Customers must meet all the requirements below.

 

  1. Dugit will examine all of the Suunto Products (not more than one annual examination per product), which are brought to it by Qualifying Customers for inspection in accordance with the service manual, without charge, and determine if the depth pressure sensor has failed. The inspection shall include a physical assessment of the Suunto Product, review of the dive logs if available, a test dive, condensation test, and any additional testing that is appropriate pursuant to Dugit’s good faith discretion. Such inspection shall include a visual inspection for signs of damage or water leakage. The buttons, sounds, display, backlight, and water contact functionality on the Suunto Product should also be tested, consistent with the service manuals for the applicable Suunto Product, to ensure they are functioning properly, including whether the Suunto Product’s temperature measurement and compass readings are accurate.

 

  1. If, based on the inspection, a depth pressure sensor failure is confirmed, Dugit shall repair or replace the Suunto Product, free of charge, pursuant to its established protocols in accordance with the then current service manuals for the applicable Suunto Product at Dugit’s determination. The replacement Suunto Product may be a new or a refurbished Suunto Product with similar or better functionality, as of the time of replacement, at Dugit’s option in such cases.

 

  1. Specifically excluded from this IRR Scheme are any Suunto Products that were purchased used; purchased other than from Dugit, except for Direct Purchase Qualifying Customers and Foreign Purchase Qualifying Customers; that were purchased for resale; that were outside of their warranty period when any depth pressure sensor failure first occurred; that were purchased from Dugit, from Suunto or from a Suunto authorized distributor outside of Israel (as applicable) more than five years before the date in which they were brought for inspection; or that had a depth pressure sensor failure caused by: a) modification to the Suunto Product, b) overexposure to chemicals, or c) misuse of the Suunto Product, i.e. other than in accordance with the terms of the applicable warranty for such Suunto Product as of the date of this agreement.

 

  1. Notwithstanding anything to the contrary, the IRR Scheme shall apply in relation to Direct Purchase Qualifying Customers and Foreign Purchase Qualifying Customers subject to Suunto's international warranty terms, as set out in its website (https://www.suunto.com/News/Suunto-introduces-International-Warranty/).

 E&OE

 

החדש ביותר →

0 תגובות

השאירו תגובה

שימו לב, התגובות חייבות באישור לפני פרסום