עגלת הקניות

מוצרים נוספים שמצאנו מתאימים במיוחד בשבילך

Fidlock Hermetic Medi Dry Bag נרתיק אטום למים

Fidlock Hermetic Medi Dry Bag נרתיק אטום למים

135.00 ₪

OCEAN REEF Aria QR+ מסכה עם שנורקל

OCEAN REEF Aria QR+ מסכה עם שנורקל

315.00 ₪ 350.00 ₪

SUBLUE Hagul EZ סקוטר

SUBLUE Hagul EZ סקוטר

1,999.00 ₪

האתר שלנו לא נתמך במלואו בדפדפן בו אתם גולשים, אנו ממליצים להחליף לאחד מהדפדפנים הבאים: Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

משלוח חינם בקנייה מעל 250 ש״ח

טיול וטיסה עם הסקוטר התת ימי שלכם

פורסם על ידי dugit desk בתאריך
טיול וטיסה עם הסקוטר התת ימי שלכם
שאלה שאנו נתקלים בה לא מעט היא, האם אפשר להעלות למטוס סקוטר תת ימי?

תודו שכולנו רוצים לטייל בעולם וליהנות מהזמן שלנו בחופים ובים. אבל, תמיד מגיע הזמן שבו אנחנו צריכים לחשוב על איך נוכל ליהנות באופן מלא מהטיול שלנו באוקיינוס? האם אנחנו יכולים לקחת איתנו את כל הציוד האיכותי שלנו? ישנן לא מעט סיבות לרכישת סקוטר תת ימי, זו אחת מהן. כאן נכנסות לשיקול גם הגבלות של חברות התעופה.

בנסיעה ביבשה, קל לארוז את כל מה שאנחנו צריכים לקראת החוויות בים. אבל מה קורה כאשר אנחנו עולים על טיסה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת, האם אפשר לקחת איתכם  סקוטר תת ימי? + טיפים לאריזה נכונה.

הנחיות IATA

על פי הנחיות IATA (התאחדות האווירית הבינלאומית), קיבולת הסוללה נקבעת על ידי: הכפלת וולט (V) באמפר-שעה (Ah) כדי לקבל וואט-שעה (Wh), אשר אומץ כמדד הקובע לתחבורה אווירית.
הגבול העליון של סוללות ליתיום-יון עבור שימוש אישי כגון טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים הם 100Wh, בעוד הגבול העליון עבור כלים ומכשירי חשמל הינו 160Wh.
הסוללות של הסקוטרים התת ימיים של Sublue מגיעות ב 2 גדלים: ב-98Wh ו-158Wh (נבדק לפי UN38.3 על ידי SGS), ולכן הסוללה מותרת להובלה במטוסים.

בטריות ליתיום

כל סוללות של הסקוטרים התת ימיים של Sublue הן מסוג ליתיום-יון. הנה כמה יתרונות מרכזיים של סוללת ליתיום-יון:

שליש (או פחות) ממשקלן של סוללות עופרת-חומצה.
נטענת מהר יותר מאשר סוללות עופרת-חומצה.
טכנולוגיה הרבה יותר נקייה ובטוחה לסביבה.
הסוללה דורשת פחות תחזוקה (למידע נוסף על תחזוקת ציוד צלילה)
בעלות תוחלת חיים ארוכה יותר. עד פי 10 מסוללת עופרת-חומצה. (סוללות ליתיום-יון יכולות לעבור 5000 מחזורים או יותר, בהשוואה ל-400-500 מחזורים בלבד בסוללות עופרת-חומצה).
סוללות ליתיום-יון שומרות על המתח שלהן לאורך כל מחזור הפריקה, זה מאפשר יעילות רבה ומתמשכת יותר של הכלים החשמליים. מתח סוללת עופרת-חומצה יורד באופן עקבי לאורך מחזור הפריקה.

הקפידו לנתק את הסוללה מהמוצר לפני הובלה ביבשה או באוויר, ואחסנו את הסוללה בנפרד בהתאם לתקנות הרלוונטיות.

עתידים לטוס?

חובה עליכם לבקר באתר האינטרנט של חברת התעופה שאיתה אתם עתידים לטוס על מנת לקבל מידע למטיילים עם צרכים מיוחדים. ספרו לחברת התעופה שאתם מטיילים עם הסקוטר התת ימי שלכם, מכיוון שלכל חברת תעופה עשויה להיות מדיניות מחמירה יותר.

נשאו איתכם תמיד עותק של מדריך ההוראות ו/או הקטלוג של המוצר על מנת ובמידה ותישאלו על ידי צוות חברת התעופה או על ידי המכס תוכלו הסביר את המטרה והשימוש של סוללת הליתיום-יון שאתם נושאים איתכם ואת השימוש של הסקוטר התת-ימי של Sublue. 

אריזה

על מנת לשמור על הסקוטר התת-ימי שלכם מוגן גם בזמן טיולים ונסיעות, מומלץ מאוד לאבטח אותו ולארוז אותו עם חפצים רכים ולא עם חפצים נוקשים או חדים. ישנם מארזים ותיקים זמינים בשוק שיכולים לספק הגנה מלאה לסקוטר התת ימי שלכם מפני נזק.

כל מה שנותר הוא להנות מהטיול ולחקור מקומות חדשים! טיסה נעימה ותהנו!

← הישן ביותר החדש ביותר →

0 תגובות

השאירו תגובה

שימו לב, התגובות חייבות באישור לפני פרסום