מבצעי החגים עכשיו בדוגית: תהנו ממגוון רחב של מוצרים בהנחה לכבוד החגים

שעון Suunto Ocean החדש נחת בדוגית!
השעון הראשון של סונטו שהוא גם שעון צלילה וגם שעון ספורט וכושר במוצר אחד, אז אם אתם מאלו שאוהבים את ההרפתקאות שלכם מעל ומתחת לפני הים, זהו השעון המושלם בשבילכם.

חלק קוראים לו מחשב צלילה וחלק קוראים לו שעון ספורט, אך ה
Suunto Ocean הוא בהחלט שילוב של השניים! השעון מתאים להרפתקאות מעל ומתחת לפני הים כאחד.
עם צג צבעוני, גדול וברור, הוא מבטיח קריאה קלה של הנתונים ושימושיות יוצאת דופן בכל תנאי השימוש.
חובבי הצלילה יעריכו את מצבי הצלילה שניתן למצוא בשעון, לצלילה חופשית וצלילה טכנית כאחד, הכוללים תמיכה בנייטרוקס, מולטי גז, והאלגוריתם המתקדם של סונטו:
Bühlmann 16 GF הניתן לעריכה.
בנוסף, צוללים חופשיים והמשנרקלים ימצאו מצבי צלילה ייעודיים שיתאימו לצרכיהם.
השעון מציע גם התאמה חלקה ביותר עם
Suunto Tank POD לפני הצלילה על מנת לאפשר למשתמשים לעקוב אחר לחץ המיכל, צריכת הגז, והזמן הגז הנותר ישירות מפרק כף היד.
בכדי לשפר את הבטיחות במהלך הצלילות, השעון מציע מספר נרחב של התראות שמע ורטט הניתנות להתאמה אישית.



לאחר הצלילות, השעון הופך לשותף הטוב ביותר שלכם למעקב וניטור פעילויות יום-יומיות, פעילויות גופניות ואפילו הרפתקאות קצה. עם למעלה מ- 95 מצבי ספורט מגוונים, החל מריצת שטח ורכיבה על אופניים ועד שחייה ויוגה, כל סוג ספורט מצויד בשדות ברירת המחדל שנבחרו בקפידה, כך שהשעון הזה בהחלט מתאים לכל חובב כושר.
השעון עוקב אחר צעדים, קלוריות, דופק, שינה (כולל שלבי שינה) ומדדי התאוששות עם ניתוח שינויי דופק למעקב אחר פעילות יום-יומית. בנוסף לזאת, לשעון תכונות פרמיום רבות כמו מפות מפורטות חינמיות במצב לא מקוון הזמינות ברחבי העולם, מערכת
GPS/GNSS מהשורה הראשונה למעקב אחר מיקום מדויק, ברומטר לקריאת גובה והתרעות בפני סערה הופכות את השעון הזה לבחירה המועדפת על כל מי שאוהב הרפתקאות מעל פני הקרקע.



ה
Suunto Ocean נועד לעמוד בקצב ההרפתקאות שלכם מבלי להחמיץ פעימה. הסוללה הנטענת שלו מספקת עד 40 שעות צלילה (שווה ערך לכ- 20 צלילות) ו 40 שעות מעקב של GPS רצוף, בטעינה אחת.
במצב יומי, השעון יישאר לצידכם עד 26 ימים לפני שתצטרכו להטעין אותו מחדש, וכאשר מגיע הזמן בו צריכים לטעון אותו – הוא נטען במהירות ומוכן להרפתקאות הבאות.



על ידי חיבור לאפליקציית סונטו, אתם תוכלו לראות את כל יומני הצלילה והפעילויות הגופניות והיום-יומיות שלכם במקום אחד, כמו גם ליהנות מעדכוני תוכנה אלחוטיים אשר ישפרו את השעון עוד יותר. סונטו מציבה סטנדרט חדש בתעשייה, ומציגה תכונה פורצת דרך עם שעון ה
Suunto Ocean והיא היכולת של המשתמשים לראות את המסלול התת ימי שלהם ביומן לאחר כל צלילה. בנוסף, נקודות כניסה ויציאה עשויות להיות מסומנות ביומן. תחילה הפיצ'ר יושק כגרסת בטא וימשיך להתפתח בעזרת עדכונים.

השעון עוצב, נבדק ואומת עד ידי אתלטים מקצועיים מתחומי ספורט וצלילה שונים, והוא מיוצר בפינלנד בעזרת 100% אנרגיה מתחדשת.



מאפיינים מרכזיים:
- מחשב צלילה עם מצבי צליה מגוונים, לצלילה עם מיכל אחד, צלילות עם נייטרוקס ותמיכה במולטי גז לצלילה טכנית. בנוסף, מצבים ייעודיים לצלילה חופשית ושנרקול.

- מעל 95 מצבי ספורט מגוונים ומדידת דופק מפרק כף היד לאימונים ומעקב אחר פעילות והתאוששות.

- תכונות פרמיום לפעילויות חיצוניות עם מפות חינמיות במצב לא מקוון, מערכת GNSS הטובה ביותר המספקת מיקום מדויק, ברומטר המספק מידע מדויק על גובה והתראות בפני סופה.

- השעון כולל צג צבעוני גדול וברור בגודל 1.43 אינץ', המבטיח קריאה ושימושיות יוצאת דופן בכל הפעילויות וכל התנאים.

- סוללה המספיקה לימים שלמים של הרפתקאות. סוללה נטענת עם עד כ-40 שעות של צלילה ופעילויות.

- אזעקות צלילה מרובות: אזהרות חובה לפי צבע לבטיחות מוגברת. בנוסף, אזעקות לחץ, עומק וזמן צלילה הניתנות להגדרה על ידי המשתמש.

- עדכוני תוכנה אלחוטיים דרך האוויר וסנכרון קל בין האפליקציה לשעון.

- אפליקציה אחת לכל הנתונים שלכם, מיומני צלילה ועד האימונים והפעילויות היום-יומיות. יומי צלילה עם נקודת כניסה ויציאה ועכשיו אפילו ניתן לראות את המסלול התת ימי שלכם (גרסת בטא).

- קריאת צריכת גז ולחץ ישירות מפרק כף היד בעזרת צימוד Suunto Tank POD לפני הצלילה.

- מיוצר בפינלנד בעזרת 100% אנרגיה מתחדשת. עוצב נבדק ואומת על ידי מקצוענים מתחומי ספורט וצלילה שונים.

 

אז למה אתם מחכים? זה הזמן שלכם להתחדש בשעון המתקדם ביותר שיש ל Suunto להציע. לחצו כאן לרכישה של השעון.

לכל שעוני
Suunto לחצו כאן.

Latest Stories