משלוח וזמני אספקה

אספקת מוצרים:

1. אספקת המוצרים וזמן אספקתם יתבצעו בהתאם לתנאים המופיעים באתר.

2. זמן אספקת המוצרים כולל חישוב ימי עסקים בלבד, כלומר חמישה ימי עבודה בשבוע (ימים א'-ה') ואינו כולל ימי שישי/שבת וימי חג.

3. משלוח המוצרים יכול להיעשות בדואר רשום ו/או שירות שליחים לפי שיקול דעתה של החברה, גודל המוצר ויעד המשלוח.

4. מדיניות ההובלה והאספקה נקבעת על ידי החברה ועל פי שיקול דעתה. לחברה שמורה הזכות להודיע כי אין באפשרותה להוביל את המוצר לאזור מסוים, ובמקרה זה לא מבצע הפעולה לא יחויב בדמי משלוח והמוצר יימסר במקום ניהול עסקיה של החברה.

5. החברה ו/או מי מטעמה לא תישא בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטה. במקרה זה רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.

6. דמי המשלוח המפורטים בהצעה הינם סופיים אלא אם צוין אחרת.

7. דמי המשלוח כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל, אלא אם צוין אחרת על ידי החברה.

8. מבצע הפעולה יהיה רשאי לבחור באיסוף עצמי ממקום ניהול עסקיה של החברה. במקרה כזה, הרוכש יהיה פטור מדמי טיפול ומשלוח

9. על מנת למנוע עיכובים בקבלת המוצר ו\או חזרתו לחנות דוגית על הלקוח להיות זמין טלפונית ולענות למספרים חסוים על מנת שהשליח יוכל לתאם מועד מסירת החבילה

אישור הזמנה ומשלוח

הזמנה מאושרת הינה כזאת שקיבלה אישור מהאתר
1. ההזמנה נקלטת בחנות דוגית עד יום עבודה אחד. אישור הקליטה נעשה ע"י משלוח דוא"ל ללקוח.

2. אימות ואישור פרטים : כל הזמנה, אפילו שנקלטה תקינה לחלוטין, עוברת תהליך שבו נציג דוגית פונה טלפונית ללקוח ומאמת את פרטי ההזמנה והמזמין.

3. דוגית מבצעת בדיקת של הכרטיס האשראי, אוטומטית מול חברת האשראי, במידה ונתקלת בבעיה ההזמנה מתעכבת. נציג מטעמה מטפל מול הלקוח. אשר מחייב יצירת קשר עם הלקוח.

4. הלקוח אינו מחויב בטרם יצאה אליו ההזמנה זמן האספקה של המשלוח מחושב מרגע קבלת אישור מחברת האשראי.

5. האספקה לידי הלקוח המשלם בעל כרטיס האשראי בלבד.