ריקול למאזני ציפה Mares XR

הודעת בטיחות חשובה!

קריאת שירות איסוף מרצון (ריקול) אינפלייטור סדרת XR

 

לקוחות Mares נכבדים,

 

ברצוננו להודיע לכם שגילינו בעיית איכות באינפלייטור המורכב על מאזני הציפה של סדרת XR ואנו מפרסמים קריאת שירות לאיסוף מרצון (Recall)

על מנת להבטיח את בטיחות הצוללים. אינפלייטור זה מיוצר על ידי ספק צד שלישי (FERPLAST) ולכן נתייחס אליו כאינפלייטור FERPLAST.

 

אם יש לך מאזן מסדרת MARES XR , הפסק לצלול איתה באופן מיידי והחזר אותה למשווק מארס שלך, אשר יחליף את  יחידת האינפלייטור.

אם אין בבעלותך יותר את הפריט הנ"ל, בבקשה צור קשר עם המשווק מארס שלך באופן מיידי לפי הפרטים המופיעים בסוף הודעה זאת ותודיע\י

להם את השם ופרטי הקשר של הבעלים החדש.

 

מוצרים המושפעים מקריאת השירות

קריאת השירות מתייחסת אך ורק למוצרים הבאים:

 

תיאור

קוד פריט

 

Donut Bladder Single Tank - XR Line

417511

 

Donut Bladder Twin Tank - XR Line

417512

 

Sidemount Pure Light Bladder - XR Line

417536

 

Red Devil Single Backmount set - XR Line

417539

 

Red Devil Single Backmount set SSI - XR Line

417540

 

Pure Light Sidemount compl.set - XR Line

417547

 

Silver Knight Single BM set - XR Line

417550

 

Blue Battle Single Backmount set - XR Line

417551

 

 

 

קריאת השירות מתייחסת רק למוצרים אשר בהם מותקן הדגם החדש של אינפלייטור FERPLAST ולא הדגם הקודם.

ניתן לזהות בקלות את האינפלייטור החדש כפי שמוצג בתמונה להלן:

 

 

בפרט, רק אינפלייטורים עם מספר סידורי מ 8A – 02001 ועד8A – 07630  נקראים לשירות.

מאזני הציפה המיוצרים עם סוג האינפלייטור הקודם ו\או לא נכללים בטווח המספרים הסידוריים המצויינים לעיל לא מושפעים מקריאת שירות זו.

 

 

כיצד לזהות את המספר הסידורי על האינפלייטור שלך

כל אינפלייטור מזוהה על ידי המספר הסידורי שלו כפי שניתן לראות בתמונה למטה. אם גוף האינפלייטור מסומן עם X והמספר הסידורי מתחיל עם 19

(כגון 19.XX.XXX) כמו שמופיע בתמונה, הוא הותקן כראוי ויכול להיות בשימוש לצלילה.



אם האינפלייטור ללא X חרוט על הגוף והמספר הסידורי הוא בתחום שבין 8A – 02001  ועד 8A – 07630, האינפלייטור מושפע,

ולא יכול להיות בשימוש יותר וצריך להיות מוחלף באופן מיידי. האינפלייטורים להחלפה צריכים להיות מוחזרים לחנות ממנה נרכשו.

 

אם יש בבעלותך אחד מהמוצרים הרשומים בתחילת הודעה זאת וזיהית שהוא מושפע על ידי קריאת השירות,

בין אם על ידי בדיקת המספר הסידורי או על ידי זיהוי האינפלייטור כמודל חדש, אל תצלול איתו!

אם אתה בספק האם המוצר שבידך מושפע או לא, הפסק/י לצלול איתו וצור קשר עם המשווק של או מארס בטלפון או דואר אלקטרוני

הרשומים בתחתית הודעה זו.

 

 

תיאור הבעיה בשורש קריאת השירות

במקרים מסוימים כפתור ריקון האוויר יכול להתברג החוצה אשר יכול לגרום לאובדן האטימה בפיה.

עקב כך יגרום לאיבוד ציפה שעשוי להוביל לתאונה ופציעה חמורה או מוות, לכן מארס החליטה להוציא קריאת שירות למוצר כדי להגן על בטיחות הצולל.

 

הבעיה נובעת עקב הברגה לא מספקת שבוצעה במהלך ההרכבה של כמות קטנה זו של אינפלייטורים.

האינפלייטורים מיוצרים על ידי ספק צד שלישי אשר השתמש באותו עקרון על מאות אלפים של אינפלייטורים ללא בעיות.

הבעיה כאן מוגבלת לכמות קטנה עקב שינוי בתהליך היצור שלהם, אשר כבר זוהה ותוקן.

הבעיה נפתרת על ידי ביצוע ההברגה הנכונה כאשר מרכיבים את הכפתור. לבטיחות נוספת, דבק מיוחד מוסף על ההברגה.

 

אינפלייטורים מורכבים עם הברגה מתאימה ודבק מסומנים עם X על הגוף ומספר סידורי מתחיל עם  19.XX.XXX כמצוין לעיל.

אם גוף האנפלייטור מסומן בX והמספר הסידורי מתחיל עם 19.XX.XXXכמו בתמונה, הוא הורכב כהלכה ויכול להיות בשימוש לצלילה.

 


מה עליך לעשות

אם בבעלותך אחד מהמוצרים הרשומים בתחילת הודעה זו וזוהה שהוא מושפע מקריאת השירות על ידי זיהוי האינפלייטור כדגם חדש

וחלק מטווח המספרים הסידוריים המושפעים, הפסק לצלול איתו באופן מיידי וצור קשר עם המשווק שלך או צור קשר עם מארס ישירות במספר טלפון

או כתובת דואר אלקטרוני הרשומים למטה.

 

אם אתה בספק האם המוצר שלך מושפע או לא, הפסק לצלול איתו וצור קשר עם המשווק או מארס במספרי טלפון או כתובת דואר אלקטרוני

בתחתית הודעה זו.




כל אינפלייטור לא תקין  יוחלף בסט מלא הכולל אינפלייטור חדש, צינור גלי ואטם לחיבור מרפק.

האינפלייטור יהיה מסומן בX על הגוף כפי שמוצג בתמונה לעיל, המסמן שהוא הורכב כהלכה.

 

החלפת האינפלייטור והצינור צריכה להיות מבוצעת על ידי מעבדת שירות מארס מאושרת, אשר תבצע את השירות ללא תשלום.

 

מידע נוסף יהיה זמין באתר האינטרנט שלנו ובאתר היצרן ובדף הפייסבוק שלנו.

 

אנו מתנצלים על אי הנוחות שקריאת השירות גורמת לך. אנו מאמינים בבטיחות ואנו דואגים ללקוחותינו וכלל הצוללים.

אנו נעשה כל שביכולתנו לעשות את תהליך החלפת האינפלייטור פשוט ככל האפשר. שיתוף הפעולה שלך מוערך מאוד.

אם יש לך שאלה נוספת או דאגה בבקשה צור קשר עם המשווק שלך או צור קשר עם מארס ישירות ב:

 

 דואר אלקטרוני [email protected]

טלפון 03-6045034

 

דוגית וצוות מארס שלך

 

 

*הודעה זו רשומה בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשני המינים




 

 

 

 

 

1