עגלת הקניות

מוצרים נוספים שמצאנו מתאימים במיוחד בשבילך

Fidlock Hermetic Medi Dry Bag נרתיק אטום למים

Fidlock Hermetic Medi Dry Bag נרתיק אטום למים

135.00 ₪

OCEAN REEF Aria QR+ מסכה עם שנורקל

OCEAN REEF Aria QR+ מסכה עם שנורקל

315.00 ₪ 350.00 ₪

F2 Strato 10/10.5/11.5 סאפ מתנפח איכותי עם משוט

F2 Strato 10/10.5/11.5 סאפ מתנפח איכותי עם משוט

1,099.00 ₪ 1,399.00 ₪

SUBLUE Hagul EZ סקוטר

SUBLUE Hagul EZ סקוטר

1,999.00 ₪

האתר שלנו לא נתמך במלואו בדפדפן בו אתם גולשים, אנו ממליצים להחליף לאחד מהדפדפנים הבאים: Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

משלוח חינם בקנייה מעל 250 ש״ח

כיצד שחייה מועילה לבריאות הנפש

פורסם על ידי dugit desk בתאריך
כיצד שחייה מועילה לבריאות הנפש

היתרונות של בריאות הנפש ושחייה ידועים ברבים. לפני מספר חודשים, מחקר ״יוגוב״ (בהזמנת ״שחייה אנגליה״) מצא ששחייה מפחיתה את תסמיני החרדה והדיכאון בקרב 1.4 מיליון מבוגרים בבריטניה. כמעט מחצית (492 אלף) אמרו כי שחייה הביאה לפחות ביקורים אצל רופא על בריאותם הנפשית. המחקר גם גילה שכחצי מיליון אנשים הפסיקו או הפחיתו תרופות לבריאותם הנפשית עקב שחייה. כשנשאלו כיצד השחייה משפיעה על חיי היום יום, 43% ענו שזה גרם להם להרגיש מאושרים יותר

 לפעילות גופנית יכולה להיות השפעה חיובית על בריאות הנפש ללא קשר לגיל או ליכולת. זה מעורר הרפיה ומפחית מתח, דבר הטוב ללב שלך. פעילות גופנית הינה תרגול נפלא שיגרום לך להרגיש חזק ובריא יותר, היא מועילה לכל הגוף וזו הדרך האידיאלית לחיזוק השרירים שלך. יתר על כן, אם אתה מערבב בין סגנונות שחייה, אתה יכול למקד לחלקים שונים של הגוף שלך. חתירה נהדרת לפלג הגוף העליון ולחיזוק השרירים בגב, בבטן ובפלג גוף עליון ואילו שחיית חזה טובה לגפיים התחתונות. על מנת לדאוג שהשחייה תהיה קלה יותר, ניתן להצטייד בכובע ים לנוחות מירבית, משקפת צלילה, בגד ים נוח או אפילו חליפות טריאתלון.

שחייה משחררת אנדורפינים במוח כפי שעושים צורות פעילות גופניות אחרות. אבל להיות במים, בין אם בבריכה ובין אם בחוץ, יכול לעזור לך להרפות את גופך, לנקות את נפשך ולהפחית חרדה. אומרים ששחייה מפחיתה מתח יותר מכל ספורט אחר - היא גם מגבירה את מצב הרוח ואת בריאות המוח. בנוסף ליתרונות הברורים, שחייה יכולה לשמור על לחץ הדם שלך נמוך כמו גם להפחית את הסיכון למחלות לב, שבץ מוחי וסוכרת מסוג 2. השחייה יכולה לעזור גם אם יש לך אסתמה על ידי עזרה בנשימה ובכושר הריאות.

 שחייה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשרוף קלוריות. שחייה עדינה של 30 דקות יכולה לשרוף כפליים קלוריות מהליכה ושחייה ארוכה יותר יכולה לשרוף עד 500 קלוריות לשעה.  קדימה מצאו לכם בגד שחייה ובואו נלך לשחות!

כתבות קשורות:

מדריך ללבישה נכונה של חליפת שחייה

← הישן ביותר החדש ביותר →

0 תגובות

השאירו תגובה

שימו לב, התגובות חייבות באישור לפני פרסום